
ISBN online: 978-80-244-5354-5 | DOI: 10.5507/pdf.18.24453545
E-learning a možnosti jeho aplikace prostřednictvím aktivizace studujících
- Milan Klement, Jiří Dostál
Výukový text je určen všem zájemcům, kteří se chtějí poznat základní principy vzdělávání realizovaného formou e-learningu, se zvláštním zaměřením na aktivizaci studujících. Výukový text Vás tedy postupně seznámí e-learningovými vzdělávacími technologiemi jakožto zdrojem aktivizačního potenciálu. Rozsah témat je volem tak, aby Vám umožnil orientovat se v oblasti realizace plně elektronických forem vzdělávání. Studiem výukového textu získáte mnoho teoretických i praktických znalostí a dovedností, které Vám umožní realizaci výuky formou e-learningu.
1. vydání, online: 2018, vydavatel: Univerzita Palackého v Olomouci, Křížkovského 8, 771 47 Olomouc
Reference
- GLOZAR, J., KASTNEROVÁ, L., NEČAS, O., ONDRA, S., PEŇÁZ, P. Přístupnost e-learningu pro studenty s postižením [online]. 2007 [cit. 2012-04-01]. 15 s. Dostupné z: http://www.teiresias.muni.cz/download/pristupnost_e-learningu.pdf.
- HEROUT, L. Webcastingové systémy a jejich místo v distančním vzdělávání. In DisCo 2010. Plzeň: Centrum pro studium vysokého školství a ZČU, 2010. s. 78 - 82. ISBN 978-80-7043- 911-1.
- HLADKÝ, A. Ergonomické rizikové faktory zdravotních problémů u PC obrazovek - Část I. BOZP info.cz [online]. Vydává: Výzkumný ústav bezpečnosti práce, 25. 08. 2003 [cit. 2012-04-01]. ISSN 1801-0334. Dostupné z: http://www.bozpinfo.cz/win/knihovna-bozp/citarna/clanky/lidsky_cinitel/ergo030731.html.
- CHITTARO, L., RANON, R. Web 3D Technologies in Learning, Education and Training: Motivations, Issues, Opportunities Computers & Education. Volume 49, Issue 1, August 2007, Pages 3-18. ISSN 0360-1315.
Přejít k původnímu zdroji...
- KUDLÁČKOVÁ, M. E-learning a vysokoškolští studenti se speciálními potřebami. Diplomová práce. Brno: MU, 2012. 97 s.
- LUDÍKOVÁ, L. Tyflopedie II. Olomouc: Univerzita Palackého, 1989. 70 s.
- NEČAS, S. Osobnost postiženého jedince a patopsychologie postižení. In. E-learning, další vzdělávání a vzdělávání osob s postižením. Praha: SVŠES. 2008. s. 21 - 29. ISBN 978-80- 86744-78-0.
- PAVLÍČEK, R. I pro knihovny je přístupnost důležitá. In Knihovny současnosti. Pardubice: Sdružení knihoven ČR a Ústřední knihovnická rada, 2012. s. 181 - 187. ISBN 978-80-86249-65-0.
- ŘÍČAN, P., KREJČÍŘOVÁ, D. a kol. Dětská klinická psychologie. Praha: Grada, 1997. 397 s. ISBN 978-80-71691-68-6.
- ZLATUŠKA, J. Počítače a zdravotní rizika (5). Zpravodaj ÚVT MU, 1995, roč. V, č. 5, s. 7-10. ISSN 1212-0901.